Tuesday, March 30, 2010

.:Dua Belas:. Updating

Sudah lama tidak menulis. Lamalah. Kali terakhir 2 Januari lepas.

Selalu teringin untuk menulis. Namun tiada juga tujahan idea menerjah di fikiran.
~hurm~

Mari susun peristiwa:
1) Januari berakhir dengan peperiksaan pertengahan tahun. Eh, jangan tanya pasal result! Yuran tidak dibayar lagi, makanya keputusan tidak boleh dilihat. Kertas sendiri ada, tanda sendiri sudah. Baru kutahu ukuran keupayaan sendiri.

2) Cuti musim sejuk yang tidak berpeluang ke Pameran Buku Antarabangsa Kaherah. Sebab, kurang duit.

3) Entah macam mana, dalam kurang duit, dapat juga ke Semenanjung Sinai, memanjat Bukit Sinai, bermunajat di tempat Nabi Musa bercakap dengan Tuhannya dan menikmati/mentadabbur keindahan alam.

4) Berpeluang menyertai program elektif di Urology and Nephrology Center Mansoura. Sangat menarik. Dikatakan pusat uroloji yang terbaik di Timur Tengah dan Afrika. Lagi pun WHO biaya. Lebih lanjut, klik sini.

5) Dia berpindah.


5) Semester kedua bermula selepas cuti musim sejuk dan penuh padat dengan kuliah walaupun tempoh semester ini juah lebih pendek berbanding semester lepas. Moga Tuhan bagi kekuatan kepadaku untuk menghabiskan ulang kaji.

UPA, subjek semester ini sangat menarik dan ada, bukan semua, yang susah juga.

UPA=FYI

*********
Oh, hati! Tenang-tenang lah. Apa yang sudah-sudah, biar Tuhan tentukan. Moga amal kebaikan mengatasi buruk kejahatan. Dan jangan dinyala api dendam kesumat permusuhan.

*********
Cukup setakat ini. Noktah.



No comments:

Post a Comment